woensdag 3 juli 2013

Bom love Entwined

 
 
Vandaag druk bezig geweest om deel 1 van de nieuwe Bom op Esther haar yahoo groep te maken.
Hiervoor moest je een kompas maken en een eerste kleine rand.
Ik heb gekozen voor gemixte stofjes zowel donkere klassieke stofjes als modernere lichte.
De combinatie bevalt me prima alhoewel ik toch twijfel over het center rondje.
het afwerkrandje van het kompas doe ik later op de dag want mijn huishouden wacht ook nog op me maar kon het echt niet laten om hier aan te beginnen.

Over de Mysterie van Lynette laat ik jullie later zien wat ik al gedaan heb gisteren als ik weer even meer vrije tijd heb.

7 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Ben nu ook met de kleine cirkeltjes bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kompas is mooi geworden Katty! En die kleine rondjes zijn een uitdaging. Ik heb hele kleine knoopjes gemaakt, en ga die gebruiken. En ja, dat huishouden....ik moet ook hoognodig de sop emmer pakken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. your compass is so pretty...wonderful colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kleuren zijn wel heel erg mooi. Je gedachten over het middenrondje snap ik maar misschien is het juist wel leuk dat het anders is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een patroon gewonnen. Kijk maar op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen